Wednesday, June 20, 2012

Contract 61371

Nailed to a tree along Quincy Shore Drive, Quincy. Just in case you have any concerns or questions.

2 comments:

Anonymous said...

Tried calling that number. No one ever answers and there's no voicemail. Just another middle finger directed to quincy residents like eliminating pedestrian access from quincy shore drive. That is unless you count going down an off-ramp then turning around and going against traffic to cross at a blind corner only to go up another on ramp. Who's the engineer that designed this project? From design to execution this project has been an embarrassment..

Cipto Junaedy said...

Seperti kita melihat ke depan ke tahun 2013, kami memiliki beberapa bukti lebih banyak stabilitas ekonomi. Isu-isu Cipto Junaedy sedang dikelola lebih baik. Prospek AS positif dan membaik. Dan sekali lagi, kami mengantisipasi tingkat yang lebih tinggi pada tahun 2013 Kami tidak salah tahun lalu -. Hanya awal!

Kami berharap suku bunga meningkat Cipto Junaedy selama 24 bulan ke depan. Dampak bagi investor adalah bahwa obligasi harga turun ketika suku bunga naik dan obligasi jangka panjang (misalnya 20 tahun) adalah yang paling terpengaruh. Pemegang obligasi ini dapat melihat nilai kepemilikan mereka turun 5% sampai 15%. Cipto Junaedy takut bahwa banyak investor tidak menyadari bahwa hasilnya tidak diinginkan ini adalah kemungkinan yang nyata.